İKİ ÜYEDEN FAİZ GELİRİNE RET Ya öğrencilere ya SMA'ya aktarın
GTO'da haziran ayı mizanına meclis üyeleri Serhat Yavuz ile Devrim Serhat Kaya ret oyu kullandı. Yavuz, “Ben bütçeye hep ret oyu verdim. Bu sefer Serkan da uydu. Faiz gelirine karşıyım. Ya öğrencilere burs, ya SMA’lı çocuklar için kampanyaya aktarılsın” dedi.
Gebze Ticaret Odası’nda haziran ayı mizanına meclis üyeleri Serhat Yavuz ile Devrim Serkan Kaya ret oyu kullandı. Yavuz, “Ben bütçeyi hep ret oyu verdim. Bu sefer Serkan da uydu. Faiz gelirine karşıyım. Ya öğrencilere burs, ya SMA’lı çocuklar için ailelerinin başlattığı kampanyaya destek olarak aktarılsın” dedi.
Niçin ret oyu kullandıklarını sormamız üzere Gebze Emek’e konuşan Yavuz, “Ben dört yıldır bütün oylamada odanın faiz geliri olduğu için bütçenin hepsine ret oyu verdim. Yıllık yaklaşık 60 milyon lira faiz geliri var odanın. Bu faiz gelirinin öğrencilere burs olarak dağıtılması veya bölgemizdeki SMA hastalarının tedavisi için kullanılması hakkında defaten görüş bildirdim fakat önerim yönetim tarafından defaten kabul görmedi” diye konuştu.
Dünkü mecliste yanyana oturdukları Devrim Serkan Kaya’nın da niçin ret oyu verdiğini öğrendikten sonra kendisiyle birlikte hareket ettiğini belirten Yavuz, “Ben kendisine, ‘faiz geliri var’ deyip ret oyu vereceğimi söyledim. Serkan da bana, ‘O zaman ben de ret oyu veriyorum abi’ diye yanıt verdi” dedi.
GTO Meclis Başkanı Oğuz Şerifoğlu geçen ayın gelir gider kalemlerinin okunmasının ardından oya sundu. Salona göz atan Şerifalioğlu, iki ret oyunu görünce ilgili gündem maddesi kayıtlara, ‘Oy çokluğuyla onaylandı’ diye girdi.