GSB 30 Haziran'da yine sokağa çıkıyor
26 Haziran 2026 11:00

EMEKÇİLERDEN ANTİNATO EYLEMİ GSB 30 Haziran'da yine sokağa çıkıyor

GSB, ABD menşeli bir savaş örgütü olduğu alenileşen NATO’nun Erdoğan’ın “dostu” Trump’ın da katılacağı Ankara’daki zirvesi öncesi meydana “NATO’ya hayır” demek, savaşa değil emekçiye bütçe istemek için 30 Haziran akşamı sokağa çıkacak

Gebze Sendikalar Birliği, ABD menşeli bir savaş örgütü olduğu alenileşen NATO’nun Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın “dostu”, ABD Lideri Trump’ın da katılacağı Ankara’daki zirvesi öncesi meydana “NATO’ya hayır” demek, savaşa değil emekçiye bütçe istemek için çıkacak.

30 Haziran Salı günü akşamı 16.45’te Eskiçarşı, Tarihi Çeşme önünde bir araya gelecek GSB bileşeni sendikaların başkan, yönetici ve üyeleri buradan 15 Temmuz Milli İrade Kent Meydanı’na yürüyecek ve 17.00’de basın açıklaması gerçekleşecek.

Türkiye’de darbeler, katliamlar düzenleyen, dünyanın dört bir yanında savaşlar, işgaller başlatan, emekçi halklar için kan ve yoksulluktan başka bir şey ifade etmeyen NATO’ya karşı sesimizi birlikte yükseltelim! 7-8 Temmuz  tarihlerinde Ankara’da düzenlenecek 36. NATO Zirvesine izin vermeyelim!” diye çağrısı yapılan eyleme tüm yurttaşlar davet edildi.

Habere ait diğer görseller

Güncelleme: 26 Haziran 2026 11:04
BENZER HABERLER
X