Seslerini mağdurlar ile birlikte yükseltecekler
23 Haziran 2026 07:38

HAK, EŞİTLİK ADALET İÇİN Seslerini mağdurlar ile birlikte yükseltecekler

Eğitim-Sen Kocaeli 2 No’lu Şube bugün Gebze MEM önünde özel sektör ve mülakat mağdurlarına uygulama ve şiddeti siyah çelenkle protesto edip basın açıklamasında bulunacak. Adil sistem için birlikte ses yükseltecek

Eğitim-Sen Kocaeli 2 No’lu (Gebze) Şube bugün (23 Haziran Çarşamba) saat 16.30’da Gebze İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü önünde özel sektör ve mülakat mağdurlarına uygulama ve şiddeti siyah çelenkle protesto edip basın açıklamasında bulunacak.

 

Hak, eşitlik ve adalet için; özel sektör ve mülakat mağdurları yalnız değildir. Emeğimiz, geleceğimiz ve adil bir sistem için sesimizi birlikte yükseltiyoruz” denilen açıklamada eğitim camiası ve kamuoyuna davet, “Adil arama, güvenceli istihdam ve mülakatın kaldırılması için yanımızda olmaya davet ediyoruz” diye ve “Adil bir gelecek için omuz omuza” çağrısıyla yapıldı.

 

Basın açıklaması ve çelenk eylemine katılımın yoğun olması bekleniyor.

 

 

Habere ait diğer görseller

Güncelleme: 24 Haziran 2026 10:22
BENZER HABERLER
X